Ovisst! Okej!

Fick en liten känga av Linda att jag var tråkig som inte skrivit på ett tag, och det är ju det sista jag vill vara - Tråkig! Så jag loggade direkt in o ja... här sitter jag! =)

Denna veckan är speciell, jag har hängt i Norrpan hela veckan sen i måndags och därav inte kunnat väga mig en endaste gång! Så imon hoppar jag upp på vågen utan den minsta aning om vad som komma skall! verkligen INGEN ANING! Det är läskigt som fan men väldigt spännande! Håll tummarna!

Sen blir det en helg i Hassela med D:s föräldrar. Första gången jag träffar de så inte riktigt läge att peta i maten! Men jag ska försöka ta allt med måtta! Inte en massa godis o fika men vanlig mat får gå an! =) Det blir, när jag tänker efter inte så många mål mat där uppe, vi kommer ganska sent på fredag kväll så vi äter väl på vägen upp, sen är det hela lördagen o frulle på söndagen, men sen beger vi oss hemåt igen, så hoppas kunna klara +/- noll!

Äsch, det funkar inte med bildinfogningsgrejen idag, överlev utan! =)

Fridens!
e.


Kommentarer
Postat av: hilda

spännande spännande du..åååååh ja saaaaknar dig tokfia..massor..

2010-01-28 @ 22:14:49
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0