Nja.... Vägning v3.

Start: 68,3 kg
1v: 67,3 kg (-1,0 kg)
2v: 65,6 kg (-2,7 kg)

Idag: 65,2 kg (-3,1 kg)

Jag är nöjd över två saker... att det var minus och att det blivit drygt tre kilo på tre veckor. Men jag är inte helt nöjd med - 0,4 kg på en vecka. Särskillt inte när jag varit så himla duktig och nyttig hela veckan! Men jag har faktiskt gjort mitt bästa och kanske kommer belöningen nästa vecka. Det är nog inte helt ovanligt med en platå såhär efter ett par, tre veckor. Inbillar jag mig iaf!

Fredagsmys på skolan idag! O fredagsmys med Jillan ikväll, dip och rödvin! Yeay!





Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Nästa vecka ska du se att det blir minus.. brukar ju som du säger bli sådär emellanåt! :)

2010-01-22 @ 17:58:49
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: hilda

go emmy go emmy

2010-01-23 @ 12:15:03
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0