Ljuvliga helg!

Jag fick en fintfint minus på vågen i morse... oxå! Helgerna brukar vara det svåraste och ofta resultera i ett plus eller i bästa fall +/-0 men jag har tappat mer över helgen än jag gjorde förra veckan! Gutt! Jag tror det beror på att jag varit väldigt återhållsam med vinet och inte gjort några stora "unna mig - utsvävningar" med maten! Klapp på axeln!
Idag kom eleverna tillbaka till skolan och jag ska strax ha årets första lektion! Känner mig lite lagom peppad men jag vet att det blir kul så fort jag sätter foten i klassrummet!
I kväll ska det mumsas på grillad kyckling - sallad, det är ju sååå gott, men en currysås till sen är man lycklig! =) Hoppas ni får en bra start på veckan!
e.

Kommentarer
Postat av: malin

Bra kämpat! :) Och trevligt jobb du har :) Är en kollega from. juni :)

2010-01-12 @ 09:54:50
URL: http://sundaychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0