Dagens tips!

Gissa vad som är på The Body Shops rea!! Äntligen tillbaka, favoriten Blåbärs-BodyButter! Spring och köp!! =) En härlig "under tiden belöning" som jag tycker vi är värda!
Mitt nyttiga, härliga liv går fortsatt bra! Det roliga är att halva personalstyrkan på jobbet är inne på samma spår! Så vi har enats om att skippa fikaveckor o annat onyttigt! Härligt!
Maten ikväll bestod av en gammal klassiker... DIPPA! morötter, körsbärstomater, ost, prinskorv, chicken-fingers, champinjoner och en nachocheese-dip. Mums!! Nu blir det en kaffe och två rutor 70% choklad innan jag slänger mig i soffan!
Vägdag imon!! Hujedamej! Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: malin

Dippa är ju bara så gott! Åhhh blåbär! den har jag missat! Är helt blind på annat än min kokos:)

2010-01-08 @ 21:19:26
URL: http://minsakalladekropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0