ny

Jag är tillbaka!
...fast med ny dator, ny stad, ny lgh, ny frisyr, nytt jobb och nya utmaningar! :) Försökte ladda upp en bild på nya frillan men det funkade sådär, hinner inte forska vidare i problemet just nu för jag ska snart rusa iväg o gå på bio med Gita o Svante. Men jag lyckades få upp ett annat kort iaf... från sommaren i underbara kalmar!
...bio ja... det betyder ju att man mumsar på ngt gott! jag har visserligen svullat i ett par veckor nu så en kväll till gör knappats nån skillnad, men jag är inte så sugen. hmm.. vi får se.. det viktigaste är iaf att imon är det ÅLIN igen! har deppat klart över en kille som ändå bara var ful o dum... (jag är inte bitter!=) så nu ska jag bara tänka på mig själv!! får dessutom 3000kr från jobbet i friskvård, gymkort?? 

TAGGAR TILL!!!


Ett kort värt att rama in... =)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej hej, kul att du är tillbaka!

2009-09-26 @ 21:05:55
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0