nu snackar vi...

... jag har en teori. jag tror inte mina +5kg har hunnit fastna ordentligt, för det räcker med en dag som GI-hitler så märks det direkt på vågen, ganska mycket faktiskt! men det är bra, jag blir peppad!! Sen blir jag samtidigt lite arg för jag vet ju varför jag mått lite dåligt, pga av en kille!! Hallå lixom!! Men nu är stark igen och om jag skulle springa på honom framöver ska jag iaf vara smal o snygg! =)

Vad ska jag skriva mer då... KFF vann över IFK i helgen... tjoho! risken är bara att vi hjälpte AIK mot sm-guld lite! hujedamej! men jag är optimist, tror fortfarande att FF har chans på guldet! Helgen har varit lugn, för lugn! Spelkväll i fredags och bio i lördags. jag var festsugen! tur att det blir en dubbel nästa helg! =)

Nähä, dags att planera dagens mattelektion, procent ska vi börja med nu! I like! Frågan är om eleverna är lika entusiastiska som jag!?

party party för ett par veckor sen!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vill bara säga att du är superfin i den nya frisyren, kram på dig och en massa pepp

2009-10-01 @ 20:51:12
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: ullis

I love your dress och du är skitfin i håret :o)

2009-10-05 @ 13:01:11
URL: http://mountainstream.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0