Lägenheten!






Såhär bidde det...

Jag började ju med rivstarten i onsdags, och när jag vägde mig idag hade det blivit ett totalt minus på 1,7 kg.. jag är mkt nöjd! 65,3 i skrivandes stund, skulle vilja ner 2 till... men den värsta faran är undanröjd och jag kan söndagsmysa med lite självförtroende ikväll! haha! nää... det lät inte som jag menade! men ni fattar...

Söndagsförmiddagen har annars varit grym! en sen frulle med ägg, yoggi med linfrön o kaffe. En massa tända ljus och det bästa av allt, längdskidor på tv! Sen att damerna tog hem segern gör ju inte saken sämre. Herrarna åker just nu, men en sjuttonde plats... inte lika spännande!

Nu är det dags för en liten promenad, ska sola och handla o sen blir det hemmaSPA! Underbara söndag!
/e.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fy fasen va gott att dejten gick så bra.. :)

Du.. jag har ju många gånger försökt att gå ner i vikt, men det funkar fasen inte.. jag är en sån sockerjunkie.. har du några bra tips till mig? Jag blir snart tokig, och dessutom är jag rädd att jag snart kommer tappa tänderna eller nått.. :S

2009-11-22 @ 20:45:31
URL: http://jonnasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0