Blinddate för helvete!

Nu är det ÅLIN som gäller... Det började bra för några veckor sen..men sen blv det roadtrip till Skövde, sen till Uddevalla. På det en helg i berllin och för säkerhetsskull en veckas höstlov! TROR ni det blivit plus?? :S Det kan ni fethajja... 67,4 stannade vågen på i morse... INTE OKEJ!

men nu ska ni få höra... till helgen ska jag på blinddate... eller halvblind iaf, har messat lite med killen i fråga! Bättre morot har sällan skådats! och jag satsar till 100% på denna veckan så min nya snygga klänning sitter som en smäck på fre. gaaaahh.. det här är konstigt, galet o jävligt roligt!!!

TAGGA TILL!


Kommentarer
Postat av: Mammi

jag håller på dig hot stuff ;)

2009-11-05 @ 13:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0