Vilken djungel!!!

Jag ska investera! Imorgon ska jag köpa mig en ipod, en gång för alla! Jag är trött på min gamla mp3 där låtarna bara ligger i en enda röra och ena hörluren är sönder. nä, nu vill jag kunna välja vilken playlist jag vill lyssna på vid olika tillfällen. Det är ju inte riktigt samma musik man vill ha i öronen när man är ute o springer som när man fördriver tiden på ett tåg tex. Men! dagens i-landsprolem, vilken färg ska jag köpa?


Bilden är lånad från netonnet.se

Jag har även försökt besluta vilken tv jag ska köpa när jag flyttat, och dvd/hemmabio därtill! herregud! Jag kommer aldrig kunna välja. Det finns ju hundra olika modeller o alla har olika ingångar/portar/bildkvalité o fan o hans moster! Jag kommer nog sluta som en riktigt blåst kund som går in på mediamarkt och säger typ "Hej, jag vill ha en tv,dvd o hemmabio, jag vill kunna koppla datorn till tv:n, ge mig ett tips!" Önskekunden! mig kan de nästan lura på vad som helst!

Men för Guds skull, vilken färg är snyggast?
e.

ps. nyttigheterna går okej, om en påse naturgodis är ok vill säga! haha, men jag jobbar o sliter så hårt nu på hm så det var jag värd, Men inget godis o inga chips har slunkit ner än så länge iaf! och nej, naturgodis räknas inte! jag kämpar på!

Kommentarer
Postat av: Hannes

grön eller gul. lätt!!

2009-05-28 @ 01:50:07
Postat av: jennie

rosa rosa rosa :D

2009-05-28 @ 09:27:02
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: satu

Hej! Jag har en GRÖN! En sån inspirationskälla ;)



LYCKA till

2009-05-28 @ 09:43:26
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: Pulver

Ljusblå, grön eller rosa hade blivit mitt inköp

2009-05-28 @ 10:53:14
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0