Underbart onyttig helg!

Phu!
Det är söndagkväll o jag ligger i soffan som en klubbad säl! Har haft en grymt bra helg med vilda hilda! Vi har hunnit med huuuur mkt som helst! Höjdpunkterna var skofynden på din sko i växjö, appladalen, vinet King Fish, Hannas locktång, taxiresorna runt halva stan, kåren och söndagshänget i kollektivet! Har skrattar vansinnigt mkt denna helgen.. och ätit!! herregud vad jag har ätit, ofta och mycket och inte så värst GI-vänligt! får nog köra igång igen imon o komma tillbaka i gammal god form! för tro mig!! den här helgen har satt sina spår! haha!


High-heels is the shit!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan o samla krafter tills imon!
e.

Kommentarer
Postat av: jennie

vad blek du är hilda ;)

2009-05-17 @ 21:15:32
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0