Trodde ni att ni skulle slippa mig nu?

Jag har haft en kanonhelg, med valborg och allt! Har kanske blivit lite för mkt av det goda, men det hade faktiskt inte satt så stora spår på vikten som jag trott, några hekto upp bara, men de är borta till fredag! haha! Men samtidigt kan jag kanske ine räkna med att ligga på exakt samma vikt hela tiden, det lär ju diffa på några hekto, men under 63 ska jag hålla mig iaf!

Idag är en skön slapp dag för mig, (som om jag var så himla aktiv igår!!?) tvättar lite, dricker lite kaffe...softar! skönt, men lite trist! Nä... fy... jag kommer inte på ett enda dugg att skriva nu, återkommer senare idag när det förhoppningsvis hänt lite mer!!

Fridens Liljor!
e.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Undrade just om du tänkte överge oss nu när du är klar. Skönt att du inte gjorde det. Kram kram

2009-05-04 @ 20:40:38
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: sara

Jihoo, jag är fortfarande superglad för din skull, och så avundsjuk! hur känns det att vara i mål?! :-D

2009-05-05 @ 09:51:55
URL: http://bananensvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0