Som jag trodde...

...men jag är redan igång med återhämtningen! Dagen har varit super-GI-nyttig för det hade lyckats smyga sig på nått kilo nu i helgen, som jag trodde. Ibland måste man få unna sig en chokladbit, eller fyra, och en kycklingrulle, och typ en liter cola.... o nu har jag inte ens nämnt frullen! haha! shit, vad jag åt igår! Tur att jag börjat få lite karaktär o kan ta mig in på den nyttiga banan direkt igen!

Hoppas jag får vara ledig imon, då ska jag baka bröd o pyssla med lite annat här hemma!
Hmm.. jag hade visst inte så mkt att skriva om idag, mer än att jag kör stenhårt denna veckan o hoppas att jag snart är tillbaka där jag var innan!

Såhär kul hade jag hos Hilda i helgen! =)

Kommentarer
Postat av: jennie

Mer mer mer bilder från helgen :) era snygga långa ben vill jag se!

2009-05-19 @ 20:53:17
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0