Skön, soft, slapp måndag!

Åååh, äntligen... lite andningspaus! Tog mig en sovmorgon, inte så himla lång, men ändå! och nu har jag precis njutit av min skogshuggarfrukost! 2 ägg, vaniljyoghurt med linfrön, en skiva danskt rågbröd med ost och en kaffe! Fast det kanske räknades mer som lunch egentligen, klockan är ju snart tolv!

Det är skönt med sånna här dagar, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på... borde åka o handa lite, äggen är snart slut igen! sen skulle jag vilja sola, åka ett varv o leta efter min stulna cykel och städa lite. Men vi får se... ibland är man värd att bara slöa oxå! o jag har lyckats hålla på 61,8 i några dagar nu så jag är stolt som en tupp! Vem trodde det lixom? att man skulle nå sitt mål o sen ändå fortsätta ner lite till!? inte jag!!

Ha en skön måndag alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Mitt liv som viktväktare

Hej!

Vilken fin blogg. Letar efter nya viktbloggar att följa :) Din va riktigt fin!



Allt bra??

2009-05-11 @ 13:02:19
URL: http://fitfoorfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0