Jobb och lägenhet!

Nu kan jag äntligen berätta! Papprena är påskrivna och allt är klappat o klart!

Jobbet
Jag ska jobba på en nystartad friskola i norrköping, plusgymnasiet! De har bl.a en stylistlinje som jag ska vara ganska involverad i. Utöver mina ämnen (Nk och Ma) så ska jag (efter kompetensutveckling) ha endel stylistkurser samt. hålla i trådarna i en butik/salong där eleverna ska kunna öva upp sina stylistkunskaper. Känns som det bästa av två världar! Jag får dels ha mina ämnen som jag älskar men blanda med butiksjobb o mode/styling som ju är det roligaste jag vet!

Lägenheten
Jag kommer bo i linköping, det är där jag har mina goda vänner! Min lgh är en tvåa på 55kvm, superfräsch o fin o alldeles lagom för mig! Den ligger dessutom nära anna o gita och förhoppningsvis nära martin o dhina! Det tar fem min att cykla till resecentrum o så har jag balkong! Jippie!

Så nu vet ni vad jag kommer hålla till i höst! =) Det känns trist att lämna kalmar såklart, men jag känner att det är dags för nåt nytt nu!

jag är trött, det har varit fullt upp i helgen! Men det har varit en trevlig helg! Jag har firat att allt är klart nu! Phu!

Fridens liljor!


Nöbbele Nöbbele Nöbbele!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gud vad härligt!!!! Du har dina planer klara!!! Blir nästan lite avis :-) Kram kram

2009-05-10 @ 21:03:59
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: satu

Ger mig på ett grattis jag oxå, låter fantastiskt!

2009-05-11 @ 08:30:07
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: camilla

Åh vad kul för dig:) Grattis!!

Kram

2009-05-11 @ 10:18:12
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0