En riktigt bra sportsöndag!

dessvärre har jag inte stått för några idrottsprestationer själv idag, men igår var jag ute o sprang. Fast jag har fikat tre gånger idag! det är ganska bra jobbt eller hur!? men just det, sportsöndag...
1. KFF piskade HIF med 2-0!
2. Söderling skrällde o vann mot Nadal i franska öppna!
3. Zlatan vann skytteligan!
YEY! Vilken dag!

Jag vägde mig på morsans våg i morse, den var jättesnäll! men jag vill inte räkna med den vägningen ändå... dels för att det var på en annan våg och dels för att fikorna som intagits idag kan ge vissa påföljder!

Annars så har helgen varit bra, har hunnit med en massa grejer. Men jag längtade lite till Kalmar faktiskt. Det var skönt att komma hem o krama Hanna innan! 
nu har jag söndagsmys! själv.. men ändå!
skrivs imon!
e.


Ah, det är kärlek!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var skönt att få hem dig igen Abby Baby ;) Kalmar är inte detsamma utan dig!! Underbart kort på oss också :P hihi

Idag ska vi vara duktiga och springa, ny vecka nya tag! Jag har varit lite lat jag...:)

2009-06-01 @ 10:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0