det går åt rätt håll!

Idag fick jag se ett litet minus på vågen, det var ett tag sen så det kändes lite extra skönt. Men jag vill poängtera, jag stressar inte nu.. är ingen gi-hitler men försöker hålla mig ganska så nyttig. Det som är min stora förändring just nu är att jag börjat springa igen. Hoppas ingen ond föskylning stoppar mig denna gången. 3 gånger i veckan ska stensöfemman avverkas och det känns himla peppande faktiskt!

Idag kommer det bli skitfint väder... kan bli upp till 25 grader och jag ska jobba! skiiit! men jag behöver timmarna så får väl bita ihop, tur att man inte ser ut på hm så jag slipper gå runt o längta ut i solen!

Kesoplättar, ja här är receptet igen: 1 burk keso, 2 ägg, 3 msk dinkelmjöl. Stavmixa och sek på medelvärme. Till det, lite färska bär o vispad grädde eller sockerfri sylt...


Idag är det löpfritt, men imon ger jag mig ut igen!

Ska käka upp min kära frulle nu, sen ska jag fixa lunchsalladen med rökt lax o pinjenötter, fy fan den är så sjukt god!! o sen får jag bege mig till hm. Hoppas ni får njuta av solen idag!



Kommentarer
Postat av: jennie

hahahaha, ja vi får se vad som händer :)

2009-05-27 @ 11:51:52
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

Vad har du för viktmål och hur lång är du? =)

2009-05-27 @ 22:45:45
URL: http://nuskajagbliskinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0