Dagens insikter!

1. Jag tror inte jag vill bo i norrköping, det kommer bli ensamt!
2. Jag vill hellre på i linköping där jag har ett gäng bekanta!
3. Jag tycker om att åka tåg!
4. Jag älskar älskar älskar Kalmar!
5. De berömda jeansen som jag innan inte ens fick upp börjar nästan att hänga i röven!

Så ni kanske kan lista ut att lägenheterna inte var nåt att ha, usch och fy vad sunkiga de var! Och för att inte helt mista mitt sociala liv tänker jag ist leta lgh i linkan. Sådetså!

Sara-banan skrev o frågade hur det kändes att vara i mål... jag vet inte riktigt vad jag ska svara. Det klart det är otroligt skönt och jag är stolt över mig själv. Men samtidigt känns det konstigt att inte ha något nytt mål att sträva mot (mer än att hålla vikten då!) kanska ska börja springa på riktigt o sikta på att klara milen eller nåt... nja... jag vet inte. Men det är lika svår att hitta käder i garderoben som innan jag startade min viktresa, nu passar inte hälften för att det är för stort!! vad fasen ska jag göra med de kläderna? slänga? spara? eller gömma undan i en låda i förrådet?


Tåg! I like it!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag gillar också att åka tåg, det är mysigt.

Linköping låter bättre. Då kanske vi till och med kan ses live nån gång :-) Min kära sambo är ju därifrån och vi är uppe titt som tätt. Ang. de för stora kläderna, spara några stycket som du kan ha som skräckexempel. Men stoppa undan dem långt bak i förrådet eller garderoben. Resten tycker jag du ger till Myrorna eller nåt och köper nytt istället.

Kram och pepp

2009-05-06 @ 08:28:22
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: satu

Hej! Jag har följt dig på avstånd =) men jag säger som föregående talare, BORT med kläderna! Du ska väl inte ha dom igen?! Kanske har du nån annan viktminskare i närheten som kan ha dom som övergångsobjekt!



Lycka till =)

2009-05-06 @ 13:01:06
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: Pulver

Finns väl ingen anledning att spara kläder med fel storlek :P

2009-05-07 @ 00:11:55
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0