Vi kan kalla det för brytpunkten...

För att citera min oerhört virriga men snälla examinator när jag skrev examensarbete förra terminen! Det känns som en brytpunkt idag, vet inte riktigt varför egentligen, men jag börjar faktiskt SE resultat, alltså rent visuellt tycker jag faktiskt att de syns och vågen var oerhört snäll i morse. Det kan bero på att jag de senaste dagarna ätit alldeles för lite, o det är högst ofrivilligt. I lördags åt jag lunch på jobbet o sen var det hem o piffa och första drinken var klar vid sex-bläcket. Jag o Hanna satt i köket och konstaterade att vi borde äta, men ingen var hungrig då. Vi tar en diptallrik på puben om vi blir hungriga! Ja, smart plan! Sen var det party party, en riktigt trevlig kväll blev det! Men söndagen var inte lika trevlig, mådde lite illa o kunde verkligen inte få ner något annat än kaffe på hela dagen, efter jobbar vid fem typ åt vi däremot varsin hemmagjord deluxe-räkmacka! massa räkor och majjo! mums, sen slängde jag mig i soffan o låg där resten av kvällen!

Jag lovade i ett svagt ögonblock att bjuda på ett par bilder från kryssningen, hmm... borde inte lovat det, men här kommer några som är officiella! Fina dagar med fina tjejer!!


 


Idag är jag otroligt ledig faktiskt, tog en rejäl sovmorgon, när Linn lagade lunch fixade jag frulle! haha! Nu har jag suttit o läst alla era bloggar och lyssnat på Lundell! alltså "En stockholmstjej igen" är min nya favvo!

och på tal om låtar så vet jag att Hilda o de hade en utmaning på sina bloggar en gång, lista dina fem bästa låtar... en ALL TIME HIGH!! Jag utmanar: banan-sara, sanna, emma, hallonpajen, ner40kg och cornelia! och alla andra som är sugna!!

1. Ulf Lundell - hur man nu ska kunna välja EN låt!?, men det får bli "En stockholmstjej igen" Fast jag skulle lika väl kunna ta 25 andra!!
2. Lars Winerbäck - lite sammma problem här, men "Kom Änglar" ligger bra till!
3. Melissa Horn - Sen en tid tillbaka den här texten är heeeeelt underbar! "Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort..."
4. Rihanna - Pon the replay, kan inte hjälpa det, men bättre partylåt finns inte!
5. Lisa Ekdahl - Kan någon själ begripa, det är något med melodin o texten tillsammans som funkar för mig!

Guuud vad svårt det var!! Hade hur många som helst att välja på, men WTF, ibland får man bara bestämma sig o köra på det, Jag älskar alla de här låtarna! Synd att inte Abalone Dots, Ani di Franco eller Dave Matthews band fick plats på listan, men sånt är livet! Nu ser jag verkligen fram emot att läsa era listor!



Fridens liljor
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

Halloj :)

Den där utmaningen tar jag tag i när jag fått tillbaka min dator.

Men tack snälla du för peppnig och fina ord hos mig.

Ser att det går bra för dig :) Heja heja dig.

Kram

2009-03-10 @ 01:40:14
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Ner40kg

NU JÄKLAR! ;D

2009-03-11 @ 22:29:39
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: sanna

Vad fin du är vännen! Du ser verkligen att stråla blir så glad att du mår bra...



kram

2009-03-13 @ 21:26:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0