Mycket känns väldigt bra!

Faktiskt så mår jag väldigt bra nu.... det beror på massa saker tex att viktresan går spikrakt åt rätt håll, underbara hanna och underbara jill, våren är på väg, har träffar bokade med maja, hilda och anna. Dock ej samtidigt men ändå, saknar de jättemycket! Jag trivs på jobet, trivs i vårt lilla kollektiva boende och mongonageln som jag klämde i dörren får några veckor sen börjar ordna upp sig, haha!



Nu ska jag ta mina kesoplättar och rusa iväg till jobbet!
Ha en ljuvlig dag alla!
e.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att höra att du mår bra... jag vill ha VÅR NUUUU! =) hihi Ha en bra dag sötnos! KRAM

2009-03-10 @ 13:08:30
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: hilda

tjohooo...ska bli dunderkul ju...du ja skulle behöva massa recept från dig..typ kesoplättarna..

Nu kan jag äntligen börja träna igen..så nu jäklar hehe...

puss

2009-03-11 @ 07:08:21
URL: http://molnina.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman vad du är underbart söt:) så skönt att du mår toppen, snart kommer våren också, kan det bli bättre än så??!! Just nu försöker jag plugga lite medan jag lysnnar på Lundell, ja minsann :P Puss puss du är bäst!

2009-03-11 @ 14:01:15
Postat av: Hanna

haha glömde fylla i namnet, men du fattade nog det var jag iof :P

2009-03-11 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0