Lägesrapport och motivationssnack!

Läget är under kontroll, men jag var lite för ynklig idag, tyckte synd om mig att jag har blåskatarr och feber så blev lite godis! så sjukt dumt, men nu är jag ännu mer laddad att köra igång stenhårt imon! har massa matlådor klara nu så det kan jag inte skylla på.

Vägdagar är numera fredagar! Det hade jag ju innan o trivdes mycket bra med det! så jag har lite press på mig nu, bara 4 dagar kvar till vägning o jag kan säga att jag har endel att ta igen! men jag kämpar på! =)

Jag har en motivation, en stor, stor inre motivation som jag vet kommer sitta i minst tre veckor till! hehe, det är kul, eller trevligt rättare sagt! ;-) man måste ha något som verkligen ger en motivation! Jag måste erkänna att för mig är det en ganska stor motivation att kunna bevisa för människor runt omkring mig att jag kan!! vänner, familj och andra... det är kul när man träffas efter några veckor/månader och man ser i deras ögon att de tycker man blivit liiite hetare!!

Idag var jag hemma från jobbet för jag kände mig så himla krasslig. Men imon ska jag dit o jobba på igen, kul kul! som sagt, matlådorna är ju klara, fast imon jobbar jag bara 7 timmar så jag tar kvällisen när jag kommit hem vid halv sju-tiden. om jag jobbar till 19.15 så brukar jag ta min fika ganska sent o äta en andra matlåda på jobbet, då klarar man sig med en kopp te när man kommer hem. att äta efter 7 funkar inte för mig, så ni kan ju gissa vilken chock min kropp lär ha fått när jag i lördags satte i mig en hel pizza mitt i natten!! katastrof!!

Nu... kolla runt bland era bloggar! =)
e.


Kommentarer
Postat av: ida

hej! duktig du är! små snedsteg är ju ingen fara det vet vi ju, det är bara livet! kram

2009-03-03 @ 22:25:04
URL: http://halsorummet.blogg.se/
Postat av: Emma

De flesta får nog en chock när de äter pizzor nattetid ;)

2009-03-04 @ 18:13:12
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0