Jeansen hänger i röven!

Ja, inte smaljeansen då... de går fortfarande inte riktigt att knäppa... men mina mellanjeans... från börjar fick jag inte på mig de, sen kunde jag knäppa de, sen satt de okej o nu hänger de i röven! Goda nyheter kan man tro, men vad fan ska jag ha på mig nu!? Hmm... angenäma problem antar jag!

Annars så har jag börjar fundera över vad jag ska göra efter rivstarten är avklarad... och förhoppningsvis inte bara avklararad utan även uppfylld! alltså att jag gått ner 7kg på 7v. Jag vet att det är sjukt bra jobbat o allt, men de där smaljeansen kommer inte glida på utan problem om 1,6kg, det är en sak som är säker... då finns det tre alternativ...

1. Bränn jeansen o var nöjd!
2. Låt jeansen ligga kvar i garderoen o var nöjd!
3. Fortsätt kämpa de sista kilorna! Glid i jeansen och var skitnöjd!


Jag ska sova på saken! =)
Skrivs imon!
e.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag röstar för alternativ nummer 3... Kämpa på. Kram och pepp

Cornelia

2009-03-14 @ 09:48:32
URL: http://mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Emma

Kämpa såklart, du kanske inte måste gå ner så mycket men tighta till kroppen med lite muskler? :)

2009-03-14 @ 12:11:17
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0