I väntan på Beck!

Sitter här i min soffa och inväntar Beck, är lite skönt söndagstrött och det ska bli så mysigt att krypa ner under filten o kolla in Gunvald o grannen! I like!

Helgen har varit lite av en halvpaus, tror nog att jag ligger på +/-0 sen fredagsvägningen, så imon är det jag som laddar upp med nya matlådor. Men det är skönt, ibland måste man unna sig ngt gott oxå. Det ska ju trots allt hålla i längden och då kan man inte vara stenhård varje dag! Behövde den här helgen för att samla krafter till de sista 1,6kg som ska bort inom två veckor, jag ska, jag ska!!

Nya tag är tagna inför den nya veckan!
e.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej där sötnos! Jag har också slarvat i helgen, men så fort det är ny vecka så blir jag jättepeppad.. kul att se att du blir det också :) Hihi! KRAM

2009-03-16 @ 13:01:22
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: ija

Såg på dina bilder - du är ju redan jättesmal o fin! Vad har du för målvikt o hur lång är du?

Hoppas du får en jättebra dag!

2009-03-16 @ 13:58:17
URL: http://viktig-ija.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0