Försvarstal... I'm sick of it!

Idag efter jobbet skulle alla gå på afterwork till Harrys, jag kände lite att jag inte ville, för nu har jag precis kommit igång med det här nyttiga igen. plus att jag blir helt trött av penicillinet o alla skulle dricka öl eller vin o eftersom jag fortfarande går på just penicillinet, kan jag ju inte dricka, o eftersom jag går på GI kan jag inte äta! haha, nej få, men vi var där lite över åtta, få in maten vid halv nio är för sent för mig alltså. o vad skulle jag äta!? diptallrik utan nachos? nej tack! Ändå skulle alla hålla på o tjata... "Men, ska du verkligen inte följa med, en liten stund!?" Jag sa neeeej!

Jag har dessutom berättat för de flesta runt omkring mig att jag håller på med GI. eller rättare sagt, jag säger att jag lever lite nyttigt, ligger i träningsläger inför något,  De flesta rynkar på näsan o säger "Meh! Du är ju inte tjock" Jag blir lite arg, för det slutar alltid med att jag får försvara mig lite och säga att "Nja, men jag har ett par jeans hemma som jag vill i bara, det är inte så allvarligt, men ändå!" VARFÖR? varför ska alla undra varför jag äter två gånger på jobbet? Jo för att jag tycker det är för sent att äta när man kommer hem!! Varför rynkar kallskänken-tanten på näsan när jag säger att "nej tack, jag vill inte ha något bröd!" Jag säger bara... "ÅH, LÅT MIG VAAA!"

Nu ska jag fixa iordning här hemma o sen ska jag kolla kvällsöppet från sängen!
Fridens!
e.


Kommentarer
Postat av: Ner40kg

Eller hur, jag fattar inte varför folk bryr dom sig så?! "Ska du verkligen inte äta mer? Varför äter du inte det?". Ägna sig lite åt sig själva, kanske? :P

2009-03-07 @ 10:53:45
URL: http://ner40kg.blogg.se/
Postat av: Hanna

va faan LÅT OSS VA!!

Jag tycker du är bäst gumman, hur duktig som helst ;) puss

2009-03-09 @ 13:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0