Det kan, ta mig tusan, funka!

Ja nu börjar jag faktiskt känna att det här KAN gå hela vägen. Rivstarten är över om 10 dagar och med tanke på de fina siffrorna jag såg på vågen i morse kan det faktiskt funka! och det känns helt underbart!! men först siktar jag in mig på fredagsvägningen och det hade varit skönt att ha lite till godo inför sista veckan, men vi får se vad resultatet blir!

Annars så kommer jag ägna ett par dagar på jobbet nu o sen blir det helhelg med hilda! Det blir Värnamo, växjö, nöbbele och det hela avslutas med fest i kalmar på lördag kväll, hos Jill! Som vanligt ska jag kämpa med att hålla det så GI-nyttigt som möjligt! hittills har ju faktiskt helgerna inte varit så stora problem som jag först trodde! så hoppas det funkar denna oxå!

Nu ska jag fixa naglarna och slappppaaaa!
peace out!
e.




Kommentarer
Postat av: camilla

Ja då detta kommer du säkert att fixadet låter så på dig ;)

Heja dig!

Hoppas du får en kanon fin helg

Kram

2009-03-18 @ 09:32:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sandra

Får gratulera till viktnedgången och jag håller tummarna för att du står ut sista dagarna också.. rivstarten kan vara lite tuff!



Har gått igenom den för några år sedan och nu gör jag ett nytt försök.. :D Så rivstarten here i am.. hehe (började i måndags)



Lycka till i fortsättningen,

MVH Sandra

2009-03-19 @ 17:50:37
URL: http://viktblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0