62,0 - igen!



Gött, kämpade mig ner till jämna fina 62,0 idag och det får bli slutvikten för mig den här tävlingen, kommer ju inte kunna väga mig på torsdag när tävlingen är slut o när jag kommer hem från kreta vägrar jag väga mig o räkna det resultatet! Nu är det ju SEMESTER! Men jag kan iaf glädja mitt lag - Päron med ett minus på 2,0kg! (Nån kan väl vidarebefodra det till tävlingsledningen när det är slutvägning!? Hilly? ;)


Men nu står väskorna packade och rummet är städat. Jag ska ta en kaffe med Hanna i köket innan bilen rullar hem till Nöbbele o sen vidare till malmö o sturup inatt! Vid halv tre ska vi åka!!! OMG!

Önskar alla en skön vecka o så skrivs vi igen när jag landat i sverige, fyra nyanser brunare! =)
Fridens liljor!!

Jag  och gubben i lådan aka  Mollan! (Hildas hund) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0