Tredje gången gillt!

japp, då var man i mål igen! Idag stannade vågen på fina 62,4 och jag är nöjd igen!
fast jag är inte så nöjd med nattens sömn, småglinen en trappa upp hade brakfest igår, en måndag!! somnade inte förrän det började bli ljust igen! morr! kommer bli en lång dag på jobbet idag!

Helgen har annars varit underbar! fast min kamera försvann tyvärr på strand i söndags! =( Fick snällt köpa ny igår! samma fast rosa, längtar tills jag får hem den, hur snygg är den inte lixom!?



Rusar till jobbet...
e.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen! du har också varit och rest ser jag =) Skönt för dig och som alltid lika vacker på alla kort som du lägger ut.. Har inte hunnit läst på ett tag, men hoppas kunna hinna börja läsa igen..



Hoppas du hade det fint på resan, kom själv hem från grekland härromdagen underbat land/Ö..



Kramar om

2009-07-17 @ 12:35:49
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0