GI-Hitler is back!

Insåg i går när jag låg o stekte på stranden o åt godis... INTE OKEJ! Jag tackar gudarna för att det inte blivit större plus än det blivit, det beror säkert på jobbet o att man kutar runt som en iller hela dagarna! 64,0 stannad vågen på idag, så nu kör jag en stenhård vecka! Det gäller nämligen att inte låta det gå för långt! på en vecka kan jag tappa så mkt så att jag blir nöjd igen! Det ska INTE vara för gäves nämligen! allt slit jag lagt ner! Aaarrrgghhh, nu kör vi!!


Såhär kul har man på Byttan, Afterwork i onsdags!

Off to work!
e.

Kommentarer
Postat av: Flis-ann

Jag behöver lite peppning i min viktresa så nu är jag runt på bloggrunda för att hitta mer inspiration. Tack för den.

2009-07-03 @ 10:31:20
URL: http://ner-ivikt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att läsa din blogg! Blir sugen på att köra GI för att komma igång med några envisa övervikts kilon kommer att kika in här för inspiration!



Kram

/Annika

2009-07-03 @ 15:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0