When in poland, do as the polands!

Det är heeelt vansinnnigt vilken resa blev! Lätt det roligaste jag gjort! Vi har samlat citat båda dagarna och har nu en skön samling sjuka felsägningar och halvsmarta konstaterande! Rubriken på inlägget är ett exempel från undertecknad! Även närmare 300 kort finns, men de är sekretessbelagda! Det blev mycket vin, mycket kaffe och massor med skratt.

Jag vägde mig i morse när jag trillade in i mitt lilla rum och kan mycket stolt konstatera att vågen visade exakt samma siffror som vid förra vägningen. Det beror knappast på att jag ätit GI-riktigt, utan att jag nästan inte ätit något alls, mest druckit! Vin, kaffe och vatten! tog dock tag i det direkt i dag o ät kesoplättar på jobbet. ikväll däremot fuskade jag lite och åt en fullkornsciabatta med ägg, räkor, sallad, tomat och majonäs på. mums mums! 

Imon är det sovmorgon på programmet, har gaanska många timmars sömn att ta igen. Sen ska det bli långpromenad på stensö, matlagning, uppackning och städning!

Fy fan vad roligt vi hade!
/e.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi detär så sant som det är sagt att det var ganska halvdumma konstaterande vi slängde ur oss men va fan - det bjuder vi på :D Vi veet ju att vi är smarta, fett snygga och glada tjejer. För att citera en klok människa jag träffat och älskar : "Jag är snygg, han vill ha mig!" hihi Ha en underbar Lundell konsert gumman.

2009-02-27 @ 13:17:23
Postat av: ullis

Härligt :o)

2009-02-27 @ 19:45:04
URL: http://ullisisonline.blogspot.com
Postat av: sara

Haha det låter sjukt kul! Jag hoppas du bjuder på NÅGON bild iaf, :P Blev ju jättenyfiken nu! Hihi KRAM

2009-02-28 @ 13:07:54
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! Jag har inte kommit in på din sida alls, när du skrivit... Vad skönt att du är tillbaka igen, du är saknad...



Håller tummarna för dig nu vännen..



Kramar om

2009-02-28 @ 23:15:22
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0