Nu blev jag riktigt glad!

Såg precis en kommentar från Cornelia som gjorde mig så himla glad...

Det är underbart att läsa dina inlägg, de andas så mycket tillförsikt och glädje. Fantastiskt. Stor kram till dig
Cornelia

Jag blir oerhört varm innombords och kanske en liten gnutta nervös. Måste jag skriva en massa intellektuella inlägg nu? Men sen lugnade jag ner mig och tänker helt enkelt fortsätta som innan! Hihi! Men tack, verkligen!

Dag nummer 2 har även den rullat på utan större problem. Fick jobba en timme längre än jag skulle gjort så jag är väldigt tacksam att jag tog med mig plättarna till fikat. Det var aningens tråkigt at inte ha färska bär eller sockerfri sylt till, men var bara att tugga i sig, det var ju nyttigare än chokladen de andra slängde i sig! eller riskakorna för den delen. Halv åtta damp jag ner i soffan, gansa utmattad. Tog en stor kopp kaffe och två rutor Lindt 70%! Lovely!

Morgondagen ska ägnas åt en promenad, hoppas på att slippa snöstormen som de varnar om på nyheterna bara! sen blir det matte, matlagning och ja... säkert endel mer...

Här kommer en bild på (förhoppningvis) min bästa vän ett tag framöver! Hur snygg är den??? endat 199:- på netonnet, sjukt nöjd!!



Sov gott alla små sötbjörnar!!
e.


Kommentarer
Postat av: ida

ooh ja visst är vågen snygg!! har en likadan :)

2009-02-11 @ 10:33:17
URL: http://misslyckan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nämen åhhh!! Vad kul att du är tillbaka gumman.. :) Har saknat dig här på webben.. :)

Kram

2009-02-11 @ 11:13:09
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0