jag gör ett litet glädjeskutt och dansar en liten dans!

nyfiken om jag är så kan jag inte låta bli att hoppa upp på min våg typ varje dag!! idag fick jag en glaaad överraskning om man säger så, men jag vet ju sedan innan att jag kan tappa ordentligt första veckorna, mest vatten gissar jag. skit samma! det visar att jag är på rätt väg och jag mår så bra nu! i skrivandes stund sitter jag med en kopp kaffe i handen o kollar på efter tio!

snöstormen är här! det snöar inte skitmycket just nu, men i den här staden blåser det alltid och idag blåser det för säkerhets skull extra mycket. typiskt. det kanske lugnar ner sig senare, kan ta en promme med hanna i em kanske!

annars så ska jag fullfölja min plikt som köksansvarig denna veckan och städa där idag. pedanten i mig tycker på något sätt att det ska bli ganska kul! hehe. Sen borde jag gå igenom garderob o lådor nu efter flytten, kaos råder!! eller... när jag tänker efter så väntar jag nog några kilo till.

Jag funderade på en sak i går när jag skulle sova, en jobbarkompis på HM sa en komisk sak igår när jag, tyckte jag iaf, visade karraktär och hängde tilbaka en svart jeans/penn-kjol med argumentet, "Jag har ju faktiskt redan en svart penn-kjol och så köpte jag ju en kort svart jeanskjol i förrgår!". Då sa hon "Man kan alldrig ha för mkt kjolar.... eller skor!" Då började jag ransaka mig själv lite och insåg att jag varken har speciellt mkt kjolar eller skor. Scarfar och sjalar däremot!!! OMG! jag har en byrålåda helt fullsmockad!! De är ju så billiga och oftast i alldeles underbara färger och mönster med lite glitter o fransar. Jag gillar att klä mig hyffsat stilrent och gärna mycket svart eller jeans, tråkigt kan man tycka. MEN med en piffig sjal så ser man genast väldigt snoffsig ut! Så det är min stora mode-last. Vilken är din?

Nu ska jag jobba på att få igång bildöverföringen från kamera till dator! om jag lyckas kan ni få en bild på... ja... alla sjalar kanske! haha!

Fridens liljor!
e.

Kommentarer
Postat av: camilla

ha en bra dag! ja det har börjat snöa rejölt här oxå.

Kram

2009-02-11 @ 13:44:13
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0