Imon smäller det!

Jag har fått ändra mig lite, det är nämlien så att jag drar till växjö imon direkt efter jobbet o sover därför borta (eller hemma-hemma) o därför blir det vägdag imon istället. Håll tummarna!

Däremot fattar jag inte vad som hänt med min uppkoppling, allt som har med bilder att göra tar hundra år! jag kan inte ladda upp bilder varken hit, på fejset eller på andra sidor! Någon som har ett bra tips till mig? Detta är ju bara för tröttsamt!

Det var fullt ös på jobbet idag, var på damavdelningen o där är det alltid mkt o göra, men det är kul o tiden fullkomligen rusade iväg, fyndade ännu en kofta idag. Kunde inte låta bli. De v-ringade på MC är helt fantastiska i kvalitén och aningens längre o modellen jämfört med många andra! I like! Imon börjar jag inte förrän elva, sköönt!



Men kolla!!! Jag kunde slänga in en bild från nätet, undrar om det är mina kamerabilder det är fel på? kan de vara för stora? Hmm... ja, anledningen till den här bilden är iaf att det snart är BOKREA! så himla kul, jag har hittat massor med böcker som jag ska köpa! tjoho!

Skrivs imon när jag förmedlar mitt förhoppningsvis lyckade resultat!
Hare!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0