En lite motig start på dagen, men den blev bättre!

Idag vaknade jag av att mobilen ringde vid halv nio, det var H&M som undrade om jag inte ville jobba idag, klirr i kassan tänkte jag o cyklade i snöstorm och motvind till stan. Amanda skrattade lite åt mig när jag trillade in med smink i hela ansiktet, men  men.. det var en ovanligt rolig dag på bygget idag faktiskt, kan det bero på att vi var två personal från ölandsbutiken som höjde stämningen!? haha!

Vågen stod still idag om man jämför med igår, men till skillnad från de senaste gånger när jag nästan gett upp av ett +/-0 (helt sjukt egentligen!) så ryckte jag lite på axlarna och tänkte att, "så kan det gå, bara det blir ett minus på veckan så är jag nöjd!" Börjar jag mogna måntro?

Kombon Hanna skulle plugga o dricka vin med Johanna ikväll, men jag kör ju stenhårt nu så det blir bara te för mig!! har nämligen min vindag denna veckan på lördag, alla hjärtans jävla dag, då har jag dejt med Jill till melodifestivalen. och en dag med vin i vecka är max när man rivstartar!!

Imon kommer Fannie hit, fast inte förrän tre... vi ska ta en tur till ikea o lite så, sen på kvällen ska jag o kombon testa en ny maträtt som vi hittade i en av mina GI-böcker; fläskfilé med shiitakesvamp, haricots verts och gräddsås. Mumma hoppas vi!

Hoppas ni alla haft en härlig torsdag!!
peace out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0