ÄNTLIGEN!

Nu är jag på banan igen!! Här kommer en såkallad snabbgenomgång av läget...
Jag trivs som bara den i vårt lilla kollektiv!
Jobbar en hel del på H&M både på öland o i kalmar, rysligt kul!
Har lite ångest över min matte jag läser på distans, motivationen finns bara inte!
Mår bra som singel, det klart det känns lite konstigt, men helt okej ändå!

Och idag nystartade jag mitt nyttiga, härliga GI-liv igen! Blev en timmes promme innan frulle o sen en storhandling på maxi, o inte en enda kolhydrat slank ner i vagnen! bara nytigheter, så nu ska jag köra på stenhårt i iaf två veckor till o börja med... sen ska jag, hanna, jill o carro på kryssning!!! o efter det får vi se hur läget är...

Invägningen idag...
ja det är ju surt att ma nästan gått upp allt igen, men 69.5 stannde vågskrället på, visserligen en ovanligt snygg våg som jag köpte på netonnet igår. ska lägga in en bild på den när jag fått datorn att fatta att den ska vilja få kort från kameran! vägningsdag blir söndagar till o börja med, av den enkla anledningen att vi åker på kryssningen nästnästa söndag. sen kör jag nog fredagar igen!

ÅÅå, det är så härligt att vara igång igen! JAG HAR SAKNAR DET, OCH JAG HAR SAKNAR ER!!!
/e,

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen tillbaka! ;) Har bytt blogg som du ser ;)

2009-02-09 @ 17:56:41
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Annalee

Ett stort lycka till önskar jag dig!

Kram, Annalee

2009-02-09 @ 18:56:49
URL: http://aleelin.bloggagratis.se
Postat av: Cornelia

Härligt att du är på G igen. Var ska ni på kryssning? Ska du hänga på förlängningen av Rivstart tom 29/3???

Kramen

2009-02-09 @ 20:53:55
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Linda

2009-02-09 @ 21:43:53
Postat av: Anonym

Kul att du är tillbaka! :)

kram

2009-02-09 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0