Stolt, stolt, stolt som en tupp!

FAST att jag varit ordentligt krasslig idag och ägnat första halvan av dagen till att ligga i soffan och vila, så har jag varit oerhört duktig den andra halvan! Till frulle blev det min klassiker, två ägg, kaffe och yoghurt med linfrön! Klarar mig inte utan den frukosten alltså! Sen blev det min heta köttfärsröra med avokado till lunch (fast en ganska sen lunch), ååh den är så god så jag måste fota imon o ge er receptet, min nya favoriträtt faktiskt! Sen god vänner trotsade jag förkylningen och gav mig ut på stensö, men jag sprang inte, fast jag ville. Men jag var ute o gick i enochenhalvtimme i solen, ljuvligt och kände mig mkt piggare när jag kom hem! Käkade kesoplättar med Hanna i köket och nu har jag bäddat ner mig i soffan igen, jag SKA inte bli förkyld!!

Har tittat runt bland massa bloggar och andra recept/GI-sidor i kväll och hittat en hel del bra sidor, I like! ibland behöver man lite nya influenser. Hittade bl.a. Ola Lauritzsons blogg, så himla kul, typ min GI-idol! Även airamsmat är en ny favorit, så sjukt mkt recept hon har alltså!!

Nu ska jag kolla klart på Äntligen hemma och ta en kopp rioboos-te!
Fan vad nöjd jag är att jag stod emot kuckelimuck-medicinsuget idag!!

Åh, min sötnos! Snart ska han minsann komma till plastmatte o leka!



Kommentarer
Postat av: camilla

Wow du har ju skött dig bra idag ju ;)

Jaaa det där receptet vill jag ha :)Behöver en massa GI recept just nu ju L

googlade på kesopizza och hittade det så det kommrjag att testa någon gång.

Fin vove me like!

Har du adresserna till de där 2 som du nämde i inlägget?

Krya på dig nu

Kram

2009-04-15 @ 10:33:40
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0