Stabilt på gott och ont!

På ett sätt så känns det himla bra att jag ligger still på samma vikt. Jag unnar mig ju både det ena och andra nu samtidigt som jag går eller springer  varje dag! Detta är lösingen till att behålla sin målvikt god vänner. Bara det lilla bekymret att jag inte riiiiktigt är på min målvikt än... och där har vi ett annat litet problem, jag har ingen tydlig målvikt! antingen 62 kg för att det är jämt o bra, eller 62,5 för då har jag gått ner exakt 7 kg denna rundan (9 totalt). Vad fan... man måste satsa högt (eh..lågt) så min målvikt är härmed 62.0 kg! PUNKT! Det betyder 1,9 kg ner till... ska göra upp en mer detaljerad plan efter påsk!

PLANERING:
imon: veckovägning, räkna inte med minus!
måndag: slutresultat för tävlingen (mål 63,5 kg) och planeringsmöte för slutspurten!

Jag vet att jag inte ska tänka så här, men ändå... jag har endel inplanerade grejer framöver, resa till anna i linköping och mormors 80års-kalas för att nämna ett par. och det ska bli skitkul men samtidigt känner jag att "aah, det blir svårare att hålla sig nyttig!" Håller ni med? Man kan ju inte sluta hitta på saker men samtidigt grämer man sig för att lägga på sig onödiga kilon... Man får nog helt enkelt kompromissa... satsa på att hålla sig på +/- 0 och njuta av livet!

Jonna, jag lägger ut lite bilder på nyinköpta kläder imon så hoppas jag ngt faller dig i smaken! =)
Marie, gud vad kul att du följt mig från början! o ja.. snart är man förhoppningsvis i mål. =) Det klart jag ska fortsätta blogga även när jag går i mål, då gäller det ju att hålla sig där nere! en utmaning i sig! jag är inte lika sötsugen när jag kör GI, sen om det beror på det eller på att jag verkligen bestämt mig att inte äta godis är en annan fråga! jag tror det mesta sitter i huvudet!



Håll tummarna för att vågen är snäll imon!
e.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det låter kanonbra.. vill ha massa tips på fina vårkläder man kan fynda.. :)

Vad duktig du är med vikten förresten, säg till mig om du hittar en ny tävling, då vill jag vara med.. måste komma igång å gå ner nu, massor! :)

2009-04-12 @ 23:26:05
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0