Jag säger som Per Elofsson...

Det är bara att byta ihop och komma igen!

Fast det känns inte riktigt så allvarligt! Men ändå, ett påskägg fyllt med godis modell gigantiskt stod i fikarummet på jobbet idag! jag åt ett par mackor till frulle (GI-bröd men ändå), ja ni fattar nog grejen! idag har inte varit en bra matdag! men jag försökte mildra konsekvenserna genom att ta en 45min promme när jag kom hem från jobbet. och nu puttrar det i kastrullerna i köket så jag ska kunna ha med mig en massa nyttiga matlådor till jobbet. Fick nämligen jobb hela påskhelgen, ons-mån. Klirr i kassan!

Däremot är det något av en paradox, för jag handlar sällan så mkt som när jag jobbar!! Hittar en massa fina och oerhört nödvändiga saker! Har tre tröjor jag ska köpa imon! Jag lovar, jag kan verkligen inte vara utan de! Måste faktiskt säga att det kommer in sjukt mkt fina vårkläder nu! Särskilt på Divided! Fina klänningar och toppar framför allt! I like! Snart är det nog dags för en utrensning av garderoben! den början svämma över igen! :S

Hur som helst så skulle jag mest bara säga att jag är redan på banan igen! Laddad och supermotiverad, inte att rasa i vikt igen, men att hålla mig här nere och i sakta mak tappa det sista ettochetthalvt kilot. Det mina vänner, kallas insikt! =)

Kvällskaffet är uppdrucket och maten börjar bli klar, nu ska jag kvällsslappa!

Lördagspiff i Nöbbele!

Kommentarer
Postat av: sara



Hej mitt i natten!

NU har jag äntligen fått upp halvvägsresultatet i tävlingen! SPANA IN MIN SIDA!

KRAM / Bananen

2009-04-09 @ 00:09:26
URL: http://bananensvikt.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nu vill jag ha bilder på kläderna som är så fina.. inte varje dag man har en tipsare på insidan.. :D Kram

2009-04-09 @ 09:12:58
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: camilla

Åhh vad fin du är :)

Ha en trevlig påsk!

Kram

Ps nu kämpar vi järnet....ok ;)

2009-04-09 @ 14:20:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0