Jag höll vad jag lovade!

Och det gav utdelning, vågen stod på exakt samma fina siffror i morse, 63,0! En hel helg på resande fot inklusive 80-årskalas och jag åt lite av det mesta, men måttligt och rörde på mig så mkt jag hann! Så det är fortarande bara ett kilo kvar! satan vad jag ska fira när jag är där!!

Så.. helgen då. Linköping var en fin stad, Norrköping kanske ännu finare! Vinet på torget smakade fantastiskt! Anställningsintervjun gick bra, väldigt bra faktiskt så nu få vi se om man blir erbjuden ett jobb eller inte! Fick äntligen träffa Anna och Gita igen, det är konstigt, vissa människor träffar man en gång om året men det känns som om det var igår! Alltid lika kul! Åt supergott och hyfftsat nyttigt, sallad med rökt lax och stor couscous på fredagen och egenbakad fullkornspizza med champinjoner, tomat och mozzarella på lördagen. Anna hade även bakat en underbart bröd som jag måste ge mig på o baka i veckan, med linfrön o solrosfrön o havregryn o grejer, lovar att lägga ut recept! Precis som jag ska göra med köttfärsröran, vill bara vänta så jag har ett kort som jag kan lägga ut oxå... be patient!!

Mormors 80-årskalas var fyllt med frestelser som tårta, ostkaka och spettekaka! Men jag höll mig till ostkaka båda dagarna som ju är gjort på ägg, grädde o mjölk. Hyffsat GI tänkte jag! haha! särskillt med massa sylt till! Hur som helst så har jag ju klarat mig!! +/- 0 och jag är stolt som en tupp!

Mmm, livet på en pinne!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Duktiga du!

Jag har med börjat nu, men jag vet inte hur seriöst jag vågar säga att det är.. det får vi se när jag väger mig på fredag.. :D Om du är nyfiken finns veckonergångarna under träning-viktresa.. :)

2009-04-22 @ 08:28:24
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Sanna

Fan vad snygg du är!!! Alltid jag måste länka om dig för jag har inte kunnat gå in till dig innan du slutade blogga så jag trodde du tagit botr den.. Så nu åker du på listan igen.. =)



Kula tt du är tillbaka och heja dig snygging =)



Kramar om

2009-04-22 @ 15:01:53
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: camilla

Åh vad du är duktig!

Och snygg oxå för den delen ;)

Tack för receptet:)Nu ska jag göra denna en dag .

Tackar så mycket.

2009-04-22 @ 15:56:42
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0