Jag funderade lite...

...och bestämde mig för att behålla fredagar som mina vägdagar, men tävlingens vägdagar är måndagar. Man kan ju lätt upptäcka om det spårar ut på helgen nu.. :S Men jag är optimistisk, kommer sikta på att klara +/- 0 under helgen.

Detta, mina vänner, betyder att jag har vägdag imon!! gah! Håll tummarna! Däremot måste jag erkänna att jag är aningens missnöjd med att jag hur som helst inte kommer få minus från förra fredagsvägingen. det är liiite surt, men vad fan! jag är duktig ändå! haha!



Imon hoppar jag upp på min snygga våg igen, snälla var snäll mot mig!

Kommentarer
Postat av: ullis

Grymt läcker våg.

I like it!

2009-04-03 @ 07:09:43
URL: http://iamviktig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0