Jag firade lite idag...

...och jag önskade att jag hade sagt att jag firade med nötter eller ngt. Men nejdå, jag fick nämligen ett litet påskägg av söt-Jill och jag tänkte såhär... "Jag har bara 4 hg att gå ner till nästa måndag, jag har varit ute i sprungit hela femman och bara ätit nyttig mat hela dagen, jag är faktiskt värd de tio utsökta godisbitarna som ligger i ägget!"  Så nu är de uppätna! En emmy kan nämligen inte låta ägget ligga orört, inte heller kan hon ta en bit då och då.. allt eller inget! Äh, jag ångrar mig inte, lite gott måste man få ibland!

Men nu är det nya friska tag från och med imon! Fast jag måste erkänna att jag inte är lika stenhård längre, rivstarten är avklarad och jag försöker nu sakta men säkert ta mig in på den långsiktiga vägen. Har väl nått kilo kvar att gå ner, ettochetthalv kanske, om min löpentusiasm håller i sig så kanske det kan gå ganska fort, men jag stressar inte nu. Utmaningen är numera att hålla mig här nere och inte spåra ut o frossa i godis o gå upp allt igen! Det ska inte hända denna gången!

 

peppad löpar-emmy

Ha en skön kväll!
e.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du fixar det memmy!!! Du är såå duktig, alltid imponerande hihi :)

2009-04-06 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0