Gratis godis...

...och jag kunde såklart inte låta bli!

Det är ju så jäkla dåligt av mig!!! Har absolut ingen självdiciplin när det gäller godis! Jag kan låta bli att köpa hem, och jag kan tom låta bli att ta första biten. Men har jag väl börjat så är det kört! Mer, mer, mer!! Och idag när jag kom till jobbet möter jag Sabina med ett gäng lådor.. "Vi har fått GODIS!". Helvete! och imon är det vägdag! Vi får väl se hur det går!

I helgen kommer jag behöva ta ett beslut, jag har nämligen blivit erbjuden jobb på den gymnasieskolan som jag var på intervju hos förra veckan. Jag tror jobbet skulle bli skitkul och samtidigt en utmaning. Vågar inte skriva ut en massa detaljer än, måste tänka först. På en massa saker, vill jag flytta till Linköping/Norrköping? t.ex.

Nu ska jag tack och lov jobba tre dagar i rad, det behövs, både för ekonomin och sinnet. Det är skönt att ha ngt att göra i dessa grubbleriernas tid! Men jag lovar att återkomma direkt efter vägningen imon, o kom ihåg... HÅLL TUMMARNA!


Knoppar i mormors trädgård, kan det vara en ung kastanj?

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja men hur gick det nu då????nyfiken

Kram

2009-04-24 @ 09:11:46
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Helena och boxrarna bus

Vet du vad... ta jobbet säger jag. Jag tror du kommer älska det och en flytt är bara nyttigt. Plus att du har ju några där uppe så du i alla fall inte blir helt ensam. Idealiskt säger jag, men känn efter, så vet du nog precis vad du tycker - vilket är viktigast! Lycka till med beslutet... inte lätt.

2009-04-27 @ 17:11:57
URL: http://boxerbus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0