GI is the shit!

Alla har väl sett den här reklamen som går på tv nu... OneWeek! Nåt bantningspiller som kan få en att tappa 1-3 kg i veckan... OM man kombinerar detta lilla pillret med rätt kost och motion vill säga! Jag hoppas vid min gud att ingen går på det här, med rätt kost och motion kan man gå ner ett kilo i veckan utan nåt konstigt litet piller! Det handlar bara om att man gör av med mer energi än man stoppar i sig! O här finns det olika metoder för olika människor, vissa räknar points, vissa GI:ar, andra räknar kalorier eller minskar på fettet. Det gäller bara att hitta den metod som gör att man mår bäst! För mig är metoden att minska på kolhydraterna... GI is the shit! Magen mår bättre, humöret är bättre och jag är mycket piggare!

Jag ska bli bättre på att fota o lägga ut mina bästa maträtter! Jag gjorde det ganska ofta i början men nu har jag tappat stinget. Skärpning utlovas!

Jag var ute på Stensö en sväng innan, soligt och fint men ganska blåsigt. jag kände att jag egentligen borde stannat hemma, men vad tusan, jag ska vila resten av dagen! Tog lite våriga kort oxå, biologiläraren i mig blev nöjd! haha!

Åh det är helt sjukt vad utrråkad jag är idag alltså!! Det lär ju märkas på vad bloggandet, bara skriver och skriver...blaj, blaj! Ska ta o käka kesoplättar nu o sen ska jag bädda ner mig i soffan och läsa i min braiga bok I denna stilla natt av Marie Jungstedt.


Vår!!!

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

Word!!

2009-04-15 @ 21:38:29
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja jag måste nog hålla med dig ;) Jag har ju visserligen bara gått på GI i 3 dagar,men jag känner att jag är inte alls lika sugen på sött och framför allt så är jag inte upplåst och svullen runt magen :) Kanon!



Ja visst var den god grytan ;) Ska testa den så som du gjorde den nästa gång.

Krya på dig nu

Kram

2009-04-15 @ 23:13:06
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Lina

Jag undrar över om du äter mkt fett? Sett många som gör det som äter enligt GI. Jag äter efter VV och gått ner 10 kg på 10 veckor = funkar skitbra för mig :-) Jag klarar inte fet mat så VV är kanon för mig då jag aldrig skulle kunna leva utan vitt bröd i längden :-)

2009-04-25 @ 19:25:25
URL: http://absolutlinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0