Även kvällskaffet är en riktig höjdare!

Åh vad jag trivs nu!
Sitter i min soffa efter en bra dag på H&M, ÖLAND! Trivs liiite bättre där faktiskt, det är där jag hör hemma! Sen när jag kom hem så blev det kesoplättar o kaffe med Hanna o Malin i köket! Tog med mig en kopp kaffe in till mig o nu sitter jag o njuuuter!

Blir påmind om min löprunda igår tack vare en hyffsad träningsvärk, hoppas på att det känns bättre imon då jag planerar en ny runda på stensö. o vågen stod still sen igår, vilket får klassas som en bra resultat med tanke på att det blev både vin och nachos på puben. Får se om man kan klämma in ett nytt minus imon kanske... Men det känns ganska lungt faktiskt, ligger bra till om man tänker på de 1,5 kilona på två veckor..sen kommer ju helgen kanske sätta lite spår, smörgåstårta och vin i nöbbele på lördag, men vi buggar väl bort alla eventuella extra kalorier! haha!

Sammanfattningsvis...
- Det går bra, jag kämpar på!
- Känner mig lite nöjd, men jag ska köra hela vägen!
- Har fått blodat tand för det här med att ut o springa!
- Överlag så trivs jag väldigt bra med mitt liv.

Jag, Hanna och Jill har planer på att åka på semester vecka 24, till Grekland kanske? Jag lägger en liten röst på Nidri på grekiska västkusten, var där med min mor för ett par år sedan, alldeles ljuvligt! Hoppas på att jag får semester från jobbet bara!


Jag vill hit igen!!

Ha en skön kväll alla så skrivs vi imon!
e.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag är inne o läser här rätt ofta, men insåg idag att jag dålig på att kommentera.. Så ska försöka bättra mig ;)

Tycker dina kesoplättar låter spännande iaf, vad är det i dem? :)

2009-04-02 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0