Sovit på soffan.

Ja, och det är både skönt och oskönt, det är fullkomligt vdrigt när man vaknar och benen somnat av samma ställning i en timme, nacken e lite stel efter att ha legat på armstödet. Men det sköna är när man lagt sig tillrätta för att kolla på något bra på tv, för mig: Planet Earth! (Är ju naturnörd!) med filten upp till öronen och man blir lite skönt trött, Mmm. Nåja, nu har jag både vaknat, lagat och ätit mat, idag blev det äntligen LAX! Den har legat i frysen i några dagar och bara väntat på mig, med grönsaker och romsås var det fina fisken! ;-)



och jag vet själv hur det är med bloggar o så, de roligaste är de med en massa bilder, så jag tänkte ta lite kort på mig o vovven idag när ni var ute o gick, men just då började det tokegna, så kameran fick stanna hemma. en annan dag! Men jag har ju andra kort på qvintus så han kan ju få vara med ändå!



Idag har det lixom rullat på ganska bra så har inte hunnit fundera så mycket på maten, mest bara ätit utan att tänka. De dagarna är lätta. Det är nä man börjar fundera för mycket som det blir svårt, i alla fall för mig."Åh jag längtar efter pizza o cola... EN chokladbit kan jag ju ta... varför är inte ljust bröd nyttigt?" Då drar tankarna lätt iväg och man pker dit på nåt onyttigt. Men inte mig, inte nu... JAG LÄNGTAR EFTER MINA JEANS!!

Ikväll måste man välja på TopModel 10 och Idol... men jag sviker inte Tyra o modellerna så lätt. Wanna be on top..? Åh, nu kom jag bara på en sak som jag måste göra! en tv-lista!! Mina fem bästa tv-program är...
1. TopModel
2. Du är vad du äter
3. CSI
4. Vänner
5.Lyxällan

Andra bloggare, gör en ni oxå!! Det är lixom lågstadiet all over again!!
ha en mysig kväll, skrivs imon!
.e.

Kommentarer
Postat av: Marie Hj.

Kul o hitta hit! Vilken underbart fin hund du har! Jag skulle oxå vilja ha en sådan...Jag kämpar oxå méd vikten men är snart i mål, men då börjar det svåra att hålla sig i vikt oxå.

Jag länkar till dig om det är ok ;)

Titta in till mig oxå om du vill.

2008-09-16 @ 20:01:14
URL: http://batgirlsblogg.blogspot.com
Postat av: Jonna

Åh.. vad fin din vovve var!! :D

2008-09-16 @ 21:48:22
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: Isabelle

Hej och tack för din kommentar!! Mitt första mål var faktiskt 60 kg, sedan ändrade jag till 59.3 (BMI 21.0). Sedan kom jag ner till 61 kg och upptäckte att jag trivs mycket bra så och att det nog är "min" vikt... Så på ett sätt nådda jag mitt mål, nämligen att hitta min vikt, dock inte det första jag satte upp...

Härligt att läsa att ngn mer än jag älskar alla årstider! ;-)

2008-09-16 @ 23:26:20
URL: http://activeandhappy.wordpress.com/
Postat av: camilla

Ja det var en fin vovsing du hade där;)



Hadet

Kram

2008-09-17 @ 09:16:01
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0