Miss i nassen 2.

Ja då var jag här igen, denna dagen har gått i ett... suck, är lite trött! Men det har samtidigt varit en alldeles underbar kväll! När jag kom hem från jobbet så fick qvintus sig en runda vid havet. Sen hoppade jag på cykeln o cyklade, precis som igår, till Katta & Fredrik o Vilma. Hilda hade köpt oxfilé och det bjöds på en hej dundrande middag och dyrt rött vin! Jag höll mig dock till två små hackelbackspotatis o pyttelite efterrätt! känner mig nöjd men ska nog ta en tjuvvägning på måndag o se hur helgen avspeglat sig! =/  återkommer i frågan!

Jonna, den rutiga skjortan är från H&M (som allt annat) inköpt på barnavdelningen för ynka 149:- om jag minns rätt!

Annars har jag inte så mycket mer viktigt att säga, inte som jag kan komma på nu iaf, halvliggandes o halvsovandes i sängen! 

ZZZzzzzz.....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men herre min tid.. den dag jag kan börja använda kläder från barnavdelningen kommer jag jubla.. HAHA..

2008-10-04 @ 00:41:03
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0