Meh!!!

ÅÅåå jag hade precis skrivit klart en lång blogg o så försvinner den!!! orka! okej, för er skull ska jag försöka återskapa!

God kväll kära läsare!
jag tyckte det var dags för en riktig blogg ikväll, så här sitter jag nu, har precis ätit kesoplättar som är så sjukt gott. Innan dess var jag ute på en underbar eftermiddagspromme i solen. För en gångs skull hade jag med mig kameran så det blev ett par kort på slottet och hamnen på stensö iaf!



Helgen började bra viktmässigt med att jag tappade några hekto direkt efter vägningen, kände mig på g. men sen blev det dundermiddag i lördags o även fall jag var ganska nyttig då så brast det igår när jag hamnade på harrys för o kolla när Kalmar spöade Elfsborg, diptallrik med nachos inmundigades och idag var jag tillbaka på samma vikt som i fredags. Surt, så nu får jag kämpa på så in... denna veckan. Vill ju att det ska gå snabbt även fast jag vet att det blir mer bestående om det får ta sin tid! Åh, om jag bara kunde hoppa i jeansen imon o vara nöjd med mmig själv!!

Denna veckan ska jag ut o gå rundan varje dag utom på torsdag, för så ska jag jobba hela dagen o lär få mina steg den dagen ändå! Sen ska jag hem o fira min kära far som fyller 50 till helgen, tur att jag har en GI-morsa som brukar ha massa sallad och annat nyttigt till!

Nu ska jag kolla TopModel och sen ska jag försöka hinna svara på alla era snälla kommentarer som gör mig så glad så! Ha en skön måndagkväll!
e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0