Löning!

Japp, idag kom det in lite nya friska kronor på kontot, skönt! jag firade med att köpa ett par gympaskor på stadium för bara 249:- de var från barnavd så därav det billiga priset! =) Sen hittade jag en assnygg tröja på lindex som jag var tvungen (!?) att köpa... visst är den snygg!



ja, som ni förstod på mitt morgoninlägg så var jag lite lack för att det gick lite segt nu. Men jag har kommit över det och helt enkelt bestämt mig för att ut o gå mycket mer, maten funkar nämligen fint nu, men det behövs nåt mer för att få fart på det hela! Så jag ska gå min runda varje dag!! =)

Imon är det vägning, förvänta er inga stordåd men jag är lite nyfiken själv vad det kan stanna på...
Skrivs imon!!
e.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack för hälsningen.. Ska sola lite till er här hemma i kylan med.. Å du, lycka till med promenaderna.. ser fram emot å kolla uppdateringarna när jag kommer hem.. :D Kramen

2008-09-25 @ 21:15:33
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0