Idag är det tungt...

Har inte varit vaken många timmar men känner redan nu att idag kommer det bli tufft... En sån där dag man bara vill ska vara över och avklarad. Jag kom på mig själv med att verkligen längta efter en macka o oboy till frukost idag när jag stod i skalade mina jävla ägg!! Åh jag är så trött på ägg idag!

Tur att jag har superkort dag i skolan idag, så behöver jag inte gå runt där o ha sug i magen iaf, när jag kommer hem vid fyra ska jag kolla på "planet earth" o slappa i soffan! Jag känner även att en förkylning är på gång i min kropp, skit med! orkar verkligen inte kämpa med det OXÅ nu. Ska köpa esberitox o kan jang idag så hoppas jag att jag kan kväva den.

Återkommer ikväll..
MORR!

Kommentarer
Postat av: bantarbritta

Vilken fin blogg, du har bra smak ser jag. ;) Här är en till som kämpar... men för tillfället är jag i en liiiiten svacka även om jag inte har rört något onyttigt än... Kämpa på! :)

2008-09-18 @ 14:03:56
URL: http://bantarbritta.blogg.seb
Postat av: Emma

Ja fan vad less jag också är på ägg nu... måste börja äta nåt annat till frukost...

2008-09-18 @ 14:42:13
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0