Garderobsfunderingar...

God kväll kära vänner!
Idag har jag varit så sjukt måndagstrött, så gissa vad jag "lagade" för kvällis? Korv! inget annat, bara korv... och ketchup! Det var sådär gott faktiskt. Men imon får det bli skärpning. Hittade tre portioner kesopizza och en portion lasagne i frysen. Så nu måste jag köra på här fall det ska bli några siffror att hurra för på fredag. Jag var så lack idag för jag var verkligen skitaduktig igår o så hade jag gått upp sen i lördags!!! ligger bara ett hekto minus på veckan!!! Sådana här dagar när man verkligen borde känna en hej dundrande motivation vill jag bara kränga i mig choklad, det är ju skit samma ändå!!!

Men då, mitt i allt depp, kom de.... som ett brev på posten!! Mina nya GI-böcker! De verkar bra, speciellt Ulrikas bästa... Massa mumsigt i den, fast det mesta verkar vara mer för det långsiktiga, jag kör ju lite av en rivstart nu, tänkte göra i det i sammanlagt tre veckor, två kvar alltså, så får vi se vad vågen visar sen... Men efter det ska jag testa på laxburgare o allt det andra mumsiga i boken!



På väg hem från skolan idag så var jag tvungen att stanna till på H&M här i Kalmar ( inte där jag jobbar alltså, jag jobbar ju på Öland) för jag hade ringt o hängt undan lite grejer, en lila skjorta o en vinröd topp (bild 1 o 2 i förrförra inlägget), sen hittade jag en assnygg grå väst oxå, så jag shoppade loss lite där o när jag kom hem började jag prova massa kläder hit o dit, upptäckte mitt i allt att min garderob verkligen behöver städas o framförallt RENSAS UT! Men det ska jag inte göra förrän jag är nere på ca 64-65kg, då tror jag nämligen att det mesta i garderoben passar igen. o man vill ju prova grejerna o slänga ut det som inte är snyggt, inte det som inte passar. Tror jag kommer rensa ut ett ordentligt lass, en sopsäck blir det säkert (som sist alltså) åh jag längtar, hoppas det går fort!!


Här ser ni kaosgarderoberna!! Hujedamej!
Men där finns mycket snyggt oxå ävan fast man inte kan se det just nu!

Ja, det var nog det jag ville lätta från mitt hjärta ikväll! Imon slutar jag skolan tidigt och ska raka vägen hem och tvätta lite o sen ska jag fika med Hanna på stan, det behöver jag, nån att prata av mig med!! En kaffe kan väl inte vara så farligt att ta va? hoppas inte för det går åt gaaanska mycket på skolan, är man lärare så måste man dricka kaffe!!

Ha en skön måndagskväll allihopa!
e.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh du kan väl lägga ut nåt recept om du fastnar speciellt för nåt. Jag har Olas och Ulrikas bok GI in the city, den är också kanon.

Ja visst e världen liten.

Jobbar du på Öland alltså? Var då på Öland? Min kära bror bor där, i Färjestan. Han har Talluddens camping där...

Kram och pepp på dig

2008-09-22 @ 20:00:45
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Jonna

Åh, vad kul med shopping.. :D Kan du inte lägga ut ett kort på västen å hur passformen är, letar med efter en nämligen.. :D

2008-09-22 @ 20:58:18
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil
Postat av: ullis

Hej!



Har sett dig lite här och var hos mina viktbloggarvänner så jag tänkte titta in och se vad du är för en filur :o)

Så skönt att gå igenom garderoberna och rensa och greja. SKÖNT!

Lycka till med GI.

2008-09-23 @ 07:54:03
URL: http://itsnowornever.blogg.se/
Postat av: camilla

Måste bara fråga...vad är kesopizza? Jag älskar nämligen keso :)

Kram

2008-09-23 @ 15:16:52
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0