6 minuter

Japp, så lång tid har jag på mig att skriva detta inlägg, sen måste jag nämligen slänga mig på cykeln o dra till stationen för att möta Hilda, vi ska sen dra vidare till hennes morbror med familj o dricka rödvin o mysa!!

Tack alla som kommenterat o berömt dagens vägning! Det värmer, och får mig att faktiskt bli lite mer nöjd med resultatet än vad jag var i morse! så tack!!

Annars har det inte hänt så mycket idag, hade massor att göra på jobbet och mer kommer det väl bli imon, dessutom har vi berg av nya varor på lagret som måste ut! Så imon när jag kommer hem vet jag en som kommer stupa i soffan! Men det är kul oxå, och idag har jag handlat ut en massa grejer till hösten, kan ha modevisning imon o lägga ut lite bilder då... =P

Nu är tiden slut o jag måste rusa...
Ha en skön fredagkväll, ta ett glas rött och njut!
e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0