Tillfälligt ur form...

ja det går faktiskt trögt nu. Håller mig borta från godis o sånt men fuskar ordentligt med maten (både ris o bröd har slunkit  ner idag). Jag har inte riktigt ork helt enkelt, kan det vara vintertiden? haha. Nej jag vet inte, jag ska försöka hålla mig så duktig som möjligt fram tills dess att min dundermotivation är tillbaka. Ibland måste man få vara lite oduktig faktiskt.

O så är det så himla svårt när man närmar sig målet, man känner sig lite nöjd med sig själv o vet att målet är ganska nära, jag hade ju bara två kilo kvar förra fredagen (nu är det lite fler). Ju närmre man kommer målet desto svårare är det att hitta den sista motivationen som tar en ända in i kaklet!!

Ev. blir det ingen vägning denna fredagen, eller oxå blir det det. Har inte bestämt mig än, vad säger ni??

Tack för alla fina kommentarer!! Ni är så kloka, starka o snygga!
e.

Kommentarer
Postat av: Sanna

det är nog inge ovanligt! Så är det nog med det mesta så fort man närmar sig slutet så ska jag nog fan ställa till det ändå. Försök att hitta motivationen igen, så du inte tappar tråden helt. Du kanske behöver ha det här för att komma igen...

Jag tror på att du kommer att klarar det här vännen...

Kramiz

2008-10-29 @ 22:04:35
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Coyntha

Hej! Du får absolut inte ge upp nu! Du är så nära!



Ja, det är klart man bli nöjd när man är nära målet men... jag vet det! ( Jag har bara 4.5kilo kvar)



Men kom igen nu!! Du klarar detta!



kramar

2008-10-31 @ 09:33:25
URL: http://www.coyntha.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0